FAQ

1. Dlaczego nie widzę cen?

  • Z uwagi na charakter działalności hurtowni, ceny widoczne są wyłącznie po zalogowaniu.

2. W jaki sposób mogę się zalogować do strony?

  • Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą i chcesz nawiązać z nami współpracę, wystarczy że dasz nam znać i wyślesz zgłoszenie. Skontaktujemy się z Tobą, po czym stworzymy dla Ciebie konto.

3. Nie prowadzę działalności gospodarczej. Jak mogę zobaczyć ceny i złożyć zamówienie?

  • Niestety nie prowadzimy sprzedaży detalicznej oraz nie udzielamy informacji takich jak ceny lub rabaty.

4. Jak składać u was zamówienie?

  • Jeżeli Twoje konto zostało już utworzone, wystarczy że się zalogujesz i od razu możesz śmiało przeglądać zasoby naszej hurtowni wraz z cenami. Kiedy stworzysz już koszyk, należy podać wszelkie niezbędne informacje teleadresowe, wybrać metodę dostawy oraz metodę płatności. Na tym etapie składania zamówienia nie są to jeszcze wiążące informacje, ponieważ dopiero po skompletowaniu przez nas Twojego zamówienia wysyłamy do Ciebie pro-formę do akceptacji. Gdy wszystkie szczegóły zostaną już uzgodnione dokonujesz przelewu, a my zlecamy wysyłkę pod podany przez Ciebie adres. Drugą metodą składania zamówień jest przygotowanie go w oparciu o cenniki, do których dostęp udostępniamy wraz z warunkami współpracy. Zaznaczasz w cenniku interesujące Cię pozycję wraz z ilościami i odsyłasz nam w mailu taki plik.

5. Gdzie znajdę dane do przelewu?

  • Wszelkie dane niezbędne do wykonania przelewu otrzymasz wraz z fakturą pro-forma.

6. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

  • Staramy się zawsze maksymalnie skrócić czas oczekiwania. Realizacja zamówienia to zwykle od 3 do 5 dni roboczych.

7. Jakich środków transportu używacie?

  • Korzystamy z usług dwóch wiodących firm kurierskich, DPD oraz Raben.

8. Jak wyglądają koszty wysyłki?

  • Każda wysyłka wyceniana jest indywidualnie, tak aby uzyskać jak najlepszą cenę dla klienta. Z uwagi na ciągłą wysyłkę do 10 krajów, w tym spoza Unii, mamy podpisane korzystne umowy pozwalające nam znacząco zredukować koszty wysyłki. Wraz z warunkami współpracy, każdy nowy klient otrzymuje przykładową wycenę kosztów transportu uwzględniając jego adres dostawy.

9. Jak przygotowywane są przesyłki?

  • Każde zamówienie przed wysyłką jest dwukrotnie kontrolowane ilościowo i jakościowo. Jest starannie pakowane w opakowania zbiorcze, a następnie, w przypadku gdy wymaga tego sytuacja, układane na palecie, po czym starannie zabezpieczane. Nadal Cię nie przekonaliśmy? Zapraszam do krótkiego filmu prezentującego pakowanie w naszej firmie, oraz jakiej przesyłki możesz się od nas spodziewać.

10. Nie sprawdzałem jeszcze waszej oferty. Czy znajdę tutaj coś co mnie interesuje?

  • Mamy w ofercie około 70 producentów, nie tylko krajowych ale również uznane zagraniczne marki. Na pewno znajdziesz coś dla siebie.

11. Zamówiłem u was towar od kilku producentów. Jak wygląda proces fakturowania oraz płatności?

  • Niewątpliwą zaletą współpracy z naszą hurtownią jest prosta zasada: jedno zamówienie, jedna faktura, jedna płatność, jedna wysyłka. Minimalizujesz w ten sposób w znaczący sposób koszty transportu.

12. Mam do was dodatkowe pytania. Jak mogę się z wami skontaktować?