FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Dlaczego nie widzę cen?

Ze względu na charakter działalności hurtowni, ceny widoczne są wyłącznie po zalogowaniu.

2. W jaki sposób mogę się zalogować do strony?

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą i chcesz nawiązać z nami współpracę, wystarczy, że dasz nam znać i wyślesz zgłoszenie. Skontaktujemy się z Tobą, a następnie stworzymy dla Ciebie konto.

3. Nie prowadzę działalności gospodarczej. Jak mogę zobaczyć ceny i złożyć zamówienie?

Niestety nie prowadzimy sprzedaży detalicznej, w związku z tym nie udzielamy informacji takich jak ceny lub rabaty.

4. Jak złożyć zamówienie?

Jeśli założyłeś już konto, zaloguj się oraz dodaj artykuły do koszyka. Podaj niezbędne informacje teleadresowe a następnie wybierz formę dostawy i płatności. Po skompletowaniu przez nas Twojego zamówienia, wysyłamy fakturę pro-formę w celu akceptacji. Wreszcie gdy wszelkie szczegóły zostaną uzgodnione, dokonujesz przelewu, a my zlecamy wysyłkę. 
Istnieje także druga metoda składania zamówień oparta o cenniki, które udostępniamy łącznie z warunkami współpracy. W celu dokonania zakupu, zaznaczasz interesujące Cię produkty wraz z ich ilością, a następnie odsyłasz nam informację na adres e-mail.

5. Gdzie znajdę dane do przelewu?

Wszelkie dane niezbędne do wykonania przelewu otrzymasz łącznie z fakturą pro-forma.

6. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Staramy się zawsze maksymalnie skrócić czas oczekiwania ze względu na komfort naszych klientów. Realizacja zamówienia to zwykle od 3 do 5 dni roboczych.

7. Jakich środków transportu używacie?

Korzystamy z usług dwóch wiodących firm kurierskich, DPD oraz Raben.

8. Jak wyglądają koszty wysyłki?

Każda wysyłka wyceniana jest indywidualnie, tak, aby uzyskać jak najlepszą cenę dla klienta. Ze względu na ciągłą wysyłkę do 10 krajów, w tym spoza Unii, mamy podpisane korzystne umowy pozwalające nam znacząco zredukować koszty wysyłki. Wraz z warunkami współpracy, każdy nowy klient otrzymuje dodatkowo przykładową wycenę kosztów transportu uwzględniając jego adres dostawy.

9. Jak przygotowywane są przesyłki?

Każde zamówienie przed wysyłką jest dwukrotnie kontrolowane ilościowo i jakościowo. Jest starannie pakowane w opakowania zbiorcze, a następnie, w przypadku gdy wymaga tego sytuacja, układane na palecie, po czym starannie zabezpieczane. Nadal Cię nie przekonaliśmy? Zapraszam do krótkiego filmu prezentującego pakowanie w naszej firmie, oraz jakiej przesyłki możesz się od nas spodziewać.

10. Czy znajdę w waszej ofercie coś co mnie interesuje?

Mamy w ofercie około 70 producentów, nie tylko krajowych ale również uznane zagraniczne marki. Z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

11. Zamówiłem u was towar od kilku producentów. Jak wygląda proces fakturowania oraz płatności?

Ogromną zaletą współpracy z naszą hurtownią jest prosta zasada: jedno zamówienie, jedna faktura, jedna płatność, jedna wysyłka. Dzięki temu minimalizujesz w efekcie koszty transportu.

12. Mam dodatkowe pytania. Jak mogę się z wami skontaktować?

Oprócz standardowych metod komunikacji takich jak numer telefonu czy adres email, możesz dodatkowo skontaktować się z nami przez Facebook i LinkedIn.

13. Co się stanie po wysłaniu zgody na otrzymanie oferty?

Kiedy postanowisz podjąć z nami współpracę i poprosisz o otrzymanie oferty, Twój adres mailowy zostanie automatycznie dodany do naszej listy mailingowej. Dzięki temu będziesz na bieżąco z wszystkimi promocjami oraz ważnymi informacjami. Pierwsza wiadomość będzie zawierać warunki współpracy handlowej. Wśród nich znajdziesz informacje o rabatach oraz warunki sprzedaży wysyłkowej wraz z poglądowymi cenami transportu. Dla lepszego rozeznania cenowego, przygotujemy dla Ciebie wycenę 10 przykładowych produktów od różnych producentów. Ponadto dostaniesz dostęp do swojego konta w naszym sklepie internetowym, gdzie w wygodny sposób będziesz mógł dokonywać zakupów.



Chcesz dowiedzieć się więcej?
Nie wahaj się ani chwili dłużej, zapytaj o bezpłatną wycenę!


information
information